בימים אלו משיקה לינקדאין פיצ’ר חדש מתוך דף לינקדאין – דף מוצר בלינקדאין,  פיצ’ר סופר מרגש המצטרף אל דף חברה ודף מותג (Showcase) שיעזור לחברות לבנות קהילה ושיח סביב המוצרים שלכם. בשלב זה יש כבר כ -10,000 דפי מוצרים ובמהלך 2021 זה כמובן יתרחב. 

הפעלת טאב “מוצרים” תהיה מתוך דף החברה אך הבחירה אילו מהמוצרים יופיעו תהיה אוטומטית ע”י לינקדאין בהתאם למידע הזמין עבורה. למנהל/י הדף תהיה אפשרות לבקש מלינקדאין להוסיף או להסיר מוצרים.

עם דפי מוצר של לינקדאין אפשר יהיה להשיג: הידוק החיבור עם לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים, לקבל פידבקים וכמובן להשיג לידים. 

לקוחות ולקוחות פוטנציאלים יוכלו להאסף כקהילה ולשתף חוויות או שאלות על המוצרים בדף שלנו.

אפשר יהיה לאסוף דירוגים על מוצר, ביקורות ממשתמשים וכן וליצור לידים, זאת באמצעות כפתור עם קריאה לפעולה מותאם אישית למשל- בקשת הדגמה או מילוי טופס מכירות. 

דירוגים ופידבקים יסייעו לרוכשים פוטנציאלים לקבל החלטה אך גם יהוו במה לאלו שכבר משתמשים במוצר כדי להבליט את מקצועיותם. 

מה נראה בדפי מוצרים של לינקדאין

  1. תמונת קאבר+ תמונת לוגו (אם יש למוצר או של החברה)
  2. שם המוצר 
  3. הגדרת קטגוריית המוצר ולאיזה חברה היא שייכת
  4. כאן יופיע ציון דירוג שנתנו לו המשתמשים
  5. כפתור קריאה לפעולה בתאמה אישית ( Get started , Request demo , Try now, Contact us ,Download now ,Learn more)
  6. בריף על המוצר (עד 500 תווים)
  7. אפשרות ללקוחות המשתמשים במוצר להצהיר על מומחיותם בשימוש במוצר.
  8. הגדרת קהלי יעד שהמוצר מתאים להם. אפשר לרשום “לכולם” או להגדיר עד 10 Job Functions. חשוב לתת את הדעת באילו לבחור שכן זה מה שישפיע על איך שלינקדאין תציג את המוצר בתוצאותיה. 
    דף מוצר בלינקדאין

    Linkedin Product Page

    ויש עוד מהטוב הזה –

    1. קישור ל URL של דף החברה או דף המוצר באתר אינטרנט
    2. איסוף תובנות/חוות דעת שנאמרו על המוצר ע”י הקהילה שלנו
    3. תמונות וסרטונים על המוצר
    4. הוכחה חברתית- לקוחות שמשתמשים במוצר.

    Linkedin Product Page

    עכשיו רק נותר לחכות שזה יהיה זמין גם לנו…

    הידיעה הרשמית של לינקדאין