דף לינקדאין (דף חברה בלינקדאין) מעניקה נוכחות עסקית מכובדת (שלא לומר הכרחית) באתר המיועד לעשיית עסקים . דפי חברה בלינקדאין אשר כוללים מידע מלא ומקיף זוכים ל 30% יותר צפיות שבועיות. פתיחתו של דף חברה בלינקדאין היא חינם אז מדוע בעצם לא ליהנות מכל הטוב הזה.

מה היתרונות בדף לינקדאין

לדף לינקדאין  מספר יתרונות – הוא מופיע בתוצאות החיפוש הפנימיות של רשת  לינקדאין כלומר בקרב קהל עסקי רלוונטי . אנשי עסקים מצפים למצוא חברות רציניות בתוך לינקדאין , זהו מיתוג חשוב לחברה.

דף לינקדאין מאפשר ליצור קהילה סביב המותג שלנו ולתקשר איתה – לפרסם פוסטים/מאמרים/וידאו , לבצע סקרים, לפרסם משרות דרושים,לתקשר עם עובדים קיימים בארגון ולחזק תכנים שהם מפרסמים, לעקוב אחר חידושים בענף או אזכורים של המותג שלנו או של המתחרים (מעקב אחר האשטגס #) ועוד.

מילוי דף לינקדאין מנצח

גם מחוץ ללינקדאין, יעניק לכם דף לינקדאין נוכחות נוספת וחשובה בתוצאות החיפוש בגוגל. דף לינקדאין נסרק בגוגל כך שכשמחפשים את המותג שלכם או פרסומים לפי מילות מפתח יעלה גוגל תוצאות המביאות אל דף החברה שלכם בלינקדאין .

את דף לינקדאין אפשר להקים מתוך פרופיל אישי כלשהו ובהמשך ,אם רלוונטי, ניתן גם לפתוח מתוכו גם  דף מותג Showcase .

איזה מידע מכיל דף לינקדאין ? למעשה המילוי עצמו אינו מורכב כלל וניתן לבצע זאת במהירות ובקלות. במאמר זה אעבור על כל האינפורמציה שיש לשים כדי ליצור דף לינקדאין מקצועי.

 דף חברה בלינקדאין

כדי להקים דף לינקדאין בכמה צעדים אפשר לצפות בהנחיות לפתיחת דף לינקדאין (כולל סרטון הדרכה) ואח”כ לקבל כאן חידודים נוספים איך למלא דף לינקדאין בצורה טובה:

אזור ה Header  של דף לינדקאין

  • לוגו ותמונת קאבר

הוסיפו לוגו ותמונת קאבר כדי לתת לדף חיים ולמשוך את תשומת הלב. אין כמו תמונה כדי לדבר אל הרגש. כמובן שרצוי לנצל את האפקט שנותנת תמונת הקאבר טובה כלומר תמונה שמעבירה מסר ובעלת אופי.

גודל תמונת לוגו 300*300 פיקסלים

גודל באנר 1536*768 פיקסלים

  • שם החברה (עד 100 תוים)
  • תג ליין Tagline

שורת תיאור חשובה בת 120 תוים שבה תכתבו מי אתם/מה מייחד אתכם ו/או לאילו קהלים אתם פונים. זוהי שורה בולטת מאוד שאמורה לתפוס את עיני המשתמשים. רצוי לכתוב את הטקסט הזה באנגלית ואם ניתן רצוי גם לשלב  מילות מפתח .מילות המפתח תסייענה לגוגל לדעת במה  הדף עוסק  ולהציג אתכם בהתאם וכמובן יסייעו למשתמשי לינקדאין.

אודות

  • סקירה כללית (Overview)

כאן יש להוסיף תיאור (עד 2000 תוים) עם חזון החברה ומטרותיה. אפשר לרשום במה אתם מתמחים וייחודיים וכמובן לאיזה פלח שוק אתם מכוונים.. כיוון שאת תקציר התיאור לינקדאין מציג בצורה בולטת (אח”כ יש ללחוץ המשך קריאה)  , כדאי לנסח שם שורות מחץ . רצוי גם לשלב שם (ובכלל בתיאור) מילות מפתח כדי לסייע למשתמשים למצוא אתכם בתוצאות החיפוש הפנימיות של לינקדאין וגם לאפשר לגוגל להבין בקלות במה עוסק הדף וכחלק מאופטימיזציית SEO לדף לינקדאין. מקטע זה אפשר לכתוב גם בעברית. אם העסק שלכם פונה לקהל דובר עברית רצוי לכתוב טקסט באנגלית ובעברית (תבחרו מה יופיע קודם בהתאם לתחום). זכרו שמילות המפתח שאותן יחפשו אתכם בתוך לינקדאין הן פחות בעברית ויותר באנגלית ולכן חשוב שיהיה בתיאור טקסט באנגלית (או שפות אחרות) כולל מילות מפתח.

  • מידע אינפורמטיבי על הארגון

כאן מכניסים מידע (באנגלית) בשדות מובנים כמו:

קישור לאתר
טלפון החברה
איזה ענף (תעשייה) העסק קשור
גודל החברה
אופי  החברה (פרטית/ציבורית/ממשלתית/מוסד חינוכי/ללא כוונת רווח/שותפות/עסק של אדם אחד )
באיזו שנה נוסדה
התמחויות החברה – ניתן להכניס עד 20 התמחויות (גם בעברית)

והיכן מרכז החברה (ההנהלה).

  • מיקום החברה
    הכניסו כתובת של החברה אפשר בעברית אך רצוי באנגלית כולל מיקוד. יש חיפושים מקומיים שאתם רוצים שלינקדאין יעלו את הדף בתוצאות לפי מיקום.
  • סולמיות Hashtags

לינקדאין מאפשר לכם להוסיף לדף לינקדאין עד 3 סולמיות שמקושרות עם הדף שלכם שיאפשרו לכף לקבל לייקים ,תגובות ושיתופי פוסטים על בסיס אותם סולמיות.

אילו הנתונים הכלליים שיש למלא לצורך נראות הדף. עכשיו מתחילה המשימה החשובה באמת – לכתוב פרסומים על בסיס שבועי, לתייג, להוסיף מילות מפתח ולהרחיב את מעגל העוקבים אחר הדף. Hashtags in Linkedin company page

עדכונים  בדף לינקדאין

חשוב מאוד להעלות עדכוני תוכן   על בסיס קבוע בדף לינקדאין לחיזוק ההתקשרות עם העוקבים . לינקדאין אומרים שדף חברה ללא תחזוקה ועדכונים זה כמו צמח שדאגתם לשתול אך אתם שוכחים להשקות…

חברות שמעלות פוסט ברמה שבועית זוכים לפי 2 יותר התקשרויות עם התוכן שלהן. גם כאשר גוגל רואה יותר עדכונים וסורק אותם הוא מבין שמדובר בדף פועם ומתפתח ומתייחס בהתאם.