קידום בלינקדאין לחברות

הלקוחות שלכם נמצאים בלינקדאין, למעשה כל הענף שלכם שם, עד כמה אתם שחקנים פעילים?
האם פעילות השיווק שלכם בלינקדאין תומכת באנשי המכירות?
פוסטים מקצועיים העולים בצורה סדירה מסייעים להבשיל תהליכי מכירה ,במיוחד שכשמדובר בתהליכי קבלת החלטות ארוכים שמעורבים בהם גורמים רבים.
המסרים המגיעים ללקוחות הפוטנציאלים שלכם מאפשרים לכם לחזק את הזיקה שלהם אליכם וגם להפנות את תשומת ליבם למוצרים ופיתוחים חדשים.

מה אני מציעה

תוכנית יצירתית ומובנית לרתימת עובדי החברה לכתיבה ולשיווק בלינקדאין
רגישות מלאה לתרבות הארגונית שלכם, לדרך בה “הדברים עובדים אצלכם”
אנרגייה חיובית ויכולת הנעת תהליכים (גם אלו שנראים בלתי אפשריים).
ולצד החיסכון הענק בהוצאות השיווק בלינקדאין מרוויחים עוד הרבה דברים טובים, בוא/י נדבר – 054-5962244

שיווק בלינקדאין

אם כתיבת פוסטים בלינקדאין כל כך חשובה מדוע זה לא מספיק קורה?

“אנחנו יודעים כמה חשוב לכתוב בלינקדאין אבל”…

  • העובדים המחזיקים בידע המקצועי הם המשאב העסוק והיקר ביותר, אין להם זמן לכתוב או אינם אוהבים/ טובים בכתיבה.
  • מעט מדיי אנשים (אם בכלל) נושאים בנטל הכתיבה, לאחרים אין מוטיבציה לעזור. 
  • כותב חיצוני  היא אופציה יקרה או לא ריאלית.
  • כשהפוסט זוכה לחשיפה דלה זה מאכזב ולא מעודד המשך השקעה בכתיבה.
  • היו ניסיונות שלא צלחו, אין מי ש”ירים את הכפפה”, הפוליטיקה הפנימית התישה…

פיתחתי תכנית עבודה מסודרת הנותנת פתרונות מעשיים לכל אחד מהאתגרים הללו עם מודל WIN WIN של העובדים והחברה.
הפוסטים מקבלים באזז אורגני, במספר אמצעים, בין היתר באמצעות “פוד” לעובדי החברה מה שמאפשר לעבודתכם יתר אפקטיביות מבלי להיכנס להוצאות על פרסום ממומן.   

פוסט בלינקדאין עם קידום אורגני

קידום אורגני לפוסט – פוסט בדף חברה (חדש) עם 154 עוקבים סה”כ. קיבל תוך 1ימים – 3,546 חשיפות!

פוסט באותו דף חברה, ללא קידום, מקבל יחסית מעט חשיפה

פוסט באותו דף חברה, ללא קידום, מקבל יחסית מעט חשיפה