אתם משקיעים באתר ובשיווק דיגיטלי ,עד כמה את/ה פועל בכיוון הנכון?
שירות של ניתוח פעילותכם לעומת זו של המתחרים יתן לכם תמונה ברורה יותר לגבי מה עובד טוב עבורם שטרם ניצלתם אתם ויאפשר לכם לבחור טוב יותר את אסטרטגיית השיווק. נתונים זה כח!
המידע שבאפשרותי לספק במסגרת מודיעין מתחרים לא מתאים לכל אתר , אשמח לייעץ לך באופן אישי.
מודיעין עסקי בדיגיטל
מה באפשרותך לקבל במסגרת מודיעין עסקי באינטרנט:
בדיקה וניתוח פעילות השיווק באינטרנט של המתחרים (עד כמה ובאיזו דרך הם משקיעים בקידום אתרים אורגני ועם קידום אתרים ממומן, היכן, מה וכיצד הם משקיעים ברשתות חברתיות, הזירה (אתרים) בהם הם פעילים (כותבים) ועוד. הערכת חוזק המותג שלהם. בדיקת יעילותם של אפיקי השיווק שלך ושל המתחרים, אילו פעילויות משיגות עבורם תנועה רבה לאתר. לצד נתונים כמותיים יוצגו מסקנות והמלצות אופרטיביות.
מדוע כדאי לעשות מודיעין מתחרים
מעבר לסקרנות הטבעית (מה קורה אצל המתחרים) , מודיעין מתחרים מספק מידע על פעולות נושאות פרי שבהם משתמשים בענף העסקי שלך ומאפשר לך לקצר את עקומת הלמידה שלך ולייעל את ההשקעה בשיווק הדיגיטלי. ניתן למשל לדעת אילו מוצרים/שירותים מבוקשים אצל המתחרים (דפים שזוכים להרבה כניסות) ולהערך. אילו נושאי כתיבה מעוררים באזז ועניין תוכלו לקבל קנה מידה באשר לשיעור ההשקעה בשיווק הדיגיטלי שלכם לעומת המתחרים ולהבין מדוע אתה/הם נמצאים במקום שהם נמצאים.
שירות מודיעין מתחרים בדיגיטל מסתמך על גישה יצירתית שאותה אני משלבת עם תובנות מכלי SEO מקצועיים , תובנות “בין השורות” מכלים אלו וכמובן נסיוני בקידום אתרים.
לפרטים נוספים – מזמינה אותך לדבר איתי.