הרבה משתמשים בטוויטר הם "משתתפים שקטים" אינם משתפים או משתפים בצניעות אולם כן עוקבים, קוראים ומחפשים ואם יש לכם כאלו אל תמהרו לוותר עליהם.

מסתבר שתרומתם של ה"משתתפים השקטים" חשובה לא פחות. נכון הם אינם משתתפים בציוצים אולם בכל זאת תורמים את חלקם. מתוך כ 100 מיליון משתמשים של טוויטר מחציתם נכנסים באופן קבוע יומיומי אולם רק כ 60% צייצו בחודש האחרון.

כאשר מדברים על מיתוג חברתי יש להתייחס אליו לאורך ציר של זמן ובמורכבות העוקבים שלו על כל העידכונים, ההודעות והציוצים החוזרים שהיו במשך הזמן. לכן, למרות שנראה של"משתתפים השקטים" אין תרומה בדיון עדיין לאורך הזמן הם עוקבים אחריכם ומתעניינים במה שיש לכם לצייץ.

מעבר לזאת, חשוב לזכור שאלו הם אנשים והרי זו מהותה של הרשת החברתית לצרף יותר ויותר עוקבים שהם חברים וחברים של חברים וכך הלאה.

חשוב לזכור, שנכון שזוהי רשת חברתית המתנהלת באינטרנט אולם זוהי אינה הפלטפורמה החברתית היחידה הקיימת. אף אחד הרי אינו יודע אם אותם "משתתפים שקטים" אינם מפיצים את הציוצים שלכם בדרך קצת אחרת אולי באימייל ואולי אפילו סתם בשיחת סלון.

לכן חישבו פעמיים ועל תמהרו לנקות את חשבון הטוויטר שלכם מעוקבים שקטים.

כתבה של טד רובין mashable