לאחר שקצר תגובות חיוביות בעולם מודיעה לינקדאין כי בימים אלה היא בוחנת את LinkedIn Stories Ads – האפשרות לשלב פרסום ממומן דרך סטורי.

כרגע הפרסום הממומן בסטורי הוא בשלב הביטא אך ככל הנראה שבמהלך שנת 2021 נוכל לכוון פרסום ממומן בלינקדאין גם דרך הסטורי של לינקדאין ולהגיע לתפוצה רחבה ולקהלים ייעודיים.

Linkedin Story

לינקדאין סטורי שהושק השנה באוסטרליה, ברזיל הולנד וצרפת, התרחב לארה"ב, קנדה והאמירויות ובהמשך לכל העולם. לדברי  Kiran Prasad מנהל מוצר בחברה, הסטורי של לינקדאין נוצר להקליל את אופיה של הרשת ולעודד העלאת תכנים ואת תדירותם.

ניתן להעלות סטורי הן לפרופיל האישי והן לדף חברה אך בשלב זה אי אפשר לשתף פוסט רגיל אל הסטורי.

התוכן בסטורי זמין לצפיה 24 שעות בלבד מה שמאפשר להעלות תכנים בעלי רלוונטיות לאותו רגע, מבלי לחשוש שהמידע יוצמד לפרופיל שלנו.

לדברי נציגי לינקדאין הכוונה היא שאנשים יוכלו לשתף בתמונות ובסירטונים את כל הרגעים הקטנים מסביבת העבודה שלהם וגם מהחיים הפרטיים. אותם הדברים שאנו משתפים בהם את האנשים שאיתם אנו באים במגע בעבודה וכמובן השקת מוצר או כל חשיפה אחרת מהווי העבודה.

מה אפשר לבצע בלינקדאין סטורי- אפשר לצלם ישירות מהאפליקציה או להקליט סרטון (עד 20 שניות), אפשר להעלות תמונות או סרטונים (עד 20שניות), להוסיף מדבקות, טקסט ולבצע איזכורים @.

למידע בבלוג לינקדאין