בפרופיל האישי של גוגל פלוס ניתן לבצע קידום אתרים בשדות ספציפיים שבהם אפשר להזין מידע. ההבדל המרכזי כרגע בין הפרופיל האישי בגוגל פלוס לבין דף עסקי הוא שבפרופיל האישי יש לרשום שם אמתי ולא להשתמש בשם מותג או חברה .מלבד זאת העקרון דיי דומה וניתן לשלב אלמנטים של SEO גם בדף העסק וגם בפרופיל האישי. הסנדלר הולך יחף, טרם פתחתי דף עסק אז בינתיים הדגמה על הפרופיל האישי שלי.
קידום אתרים לדפי גוגל פלוסMeta Title
גוגל עומדת על כך שהפרופיל האישי יכיל שם אמיתי של הפרופיל שלך אך בדף העסקי כמובן ניתן לשלב שם מותג או מילות מפתח לקידום העסק .
Meta Description
תג התיאור meta description הוא שילוב של כמה חלקים מהפרופיל וכולל:
• השם שלך שבכותרת
• העיסוק שלך
• המעסיק הנוכחי שלך
כל הפריטים הללו נלווים לטקסט ראשוני המתאר אותך.
כיוון שמותר להכניס רק 160 תווים לתג התיאור דאג לכך שיכללו פתיח ראוי ותאור העיסוק שלך.
כמובן יש להגדיר אזור זה כפתוח לצפייה על ידי כולם ברשת.
Links
הקישורים בפרופיל הם מסוג DOFOLLOW.ולפיכך הכניסו מילות מפתח לקידום אתרים היכן שאפשר כך שמצד אחד זה לא יראה כחוות קישורים אך מצד שני טקסט הקישור יתרום למילות המפתח שחשוב להם לקדם
תודה – אשמח אם תפרטי קצת יותר מדוע עדיף (או שלא עדיף) לעשות קידום בפרופיל אישי ולא לפתוח דף עסקי או שההמלצה שלך היא לגם וגם..?
מידע מצויין למי שיש חברה או עניין בדפי עסק, היתרון הגדול כרגע זה שאפשר להוציא כמה קישורים שגוגל כמובן יחשיב כאיכותיים.
חובה לנצל זאת.
אינך יודע אם הקישורים אלו בכלל זולגים PR. זה אותו הדבר כמו קישור מ- youtube. גם קישור מתוך ה-Channel הוא קישור פולואו אבל לא תורם.
לכן אתה לא יודע איזה פילטר הם שמו בגוגל לקישורים של רשת החברתית.
בעקבות כל זה, חוץ מזה שלומר לגוגל "היי יש לי אתר חדש, אולי גש ותאנדקס אותו יותר מהר?" הדבר הזה לא יעשה כלום.
וזה אותו הדבר גם עם google sites
thats it