קידום אתר באמצעות קישורים

יצירת קישורים טובים שיצביעו על האתר היא אחד האלמנטים החשובים ביותר לצורך קידום אתרים בגוגל .

ככל שיהיו לאתר יותר קישורים נכנסים והקישורים הללו יהיו מאתרים חזקים,רלוונטים וברי סמכא כך יקודם האתר לקראת היעד להיות ראשון בגוגל.

יצירת קישורים מערבת יכולות שיווקיות, קשרים מקצועיים עם בעלי אתרים ,הבנה בקידום אתרים בגוגל ,כלי בקרה לעבודה וכמובן השקעה בעבודה וזמן

אסטרטגיית קישורים

אנו בונים לכם אסטרטגיית קישורים בדומה לתכנון סל השקעות פיננסי – משקיעים בפריסת קישורים שתספק לכם צמיחה בטוחה לטווח ארוך

בונים קישורים “סולידיים” – כאלה שסיכוייהם ליפול נמוכים והם בבחינת “השקעה בטוחה”
מנהלים משא ומתן הוגן אך נחוש כדי להשיג לכם את הקישורים הראויים ביותר שהאתר שלכם יכול לקבל
לא מסתפקים במקורות מצומצמים ,חותרים למצוא מגוון נותני שירותים מגוון כדי לפרוס סיכונים וכדי לייצר לגוגל מצג “טבעי” של מקורות  קישורים כפי שגוגל מוקיר
אנו משתמשים בכלי בקרה שמסייעים לנו ללמוד אילו קישורים  “עושים את העבודה” עבור אחרים את המקורות המוצלחים אנו מיישמים גם עבורכם
בסיוע כלי בקרה למעקב אחר קישורים אנו מוודאים שמי שהיה צריך לתת לכם קישור אכן ממשיך לתת אותו
אנו דואגים לא רק לאיכות מקורות הקישורים אלה גם לכמותם – אנו מגדילים את מערך הקישורים מדי חודש ומדווחים עליה

חשוב להדגיש – ישנן כל מני טכניקות  להשיג קישורים (זה גם מה שמבדיל חברה מקדמת אתרים אחת מהשנייה) ,יש לוודא שהחברה לא פועלת על התחום האפור החורג מהקווים הרשמיים של גוגל והעלול לגרום לאתר שלכם לשלם מחיר ענישה כבד.
חשוב גם להזהר לא לשים את “כל הביצים בסל אחד” כלומר לא הסתפק בקישור חזק אחד ( או קישורים בודדים) שכן אם קישור זה יוסר דרוג האתר יצנח באחת.
חשוב לפזר סיכונים ולפרוס את רשת התמיכה בכם עם קישורים ממגוון רב של מקורות ומסוגים שונים
זאת בדיוק שיטת העבודה שלנו!

שירות הקישורים של סאו-טאץ

חברת סאו-טאץ במסגרת סל מוצריה לקידום אתרים בגוגל ,מספקת שירות יצירת קישורים לאתרים
סל הקישורים שאנו יוצרים כולל קישורים מאתרים רלוונטיים לאותו תחום  וממקורות מגוונים:

קישורים מתוך מאמרים

קישורים  מבלוגים

קישורי פוטר הדדיים ולא הדדיים

קישורים מדפי אתר פנימיים

כתיבה בפורומים

בניית פרופיל ותדמית ברשתות חברתיות

רישום לאינדקסים
מהם קישורים Links?

קישורים הם סוג של המלצות שאתרים נותנים לאתרים אחרים.כשאתר כלשהו מוציא קישור לאתר שני זה אומר שהוא מצא לנכון לעשות זאת כלומר בדק אותו ומצא אותו ראוי לקבל הפניה .לדוגמא אם אתר X הנחשב אמין בעיני גוגל יוציא קישור המפנה לאתר Y )לצורך המחשה ) עם הביטוי “מקדמת אתרים” גוגל יבין שאתר Y רלוונטי לביטוי מקדמת אתרים מעצם העובדה שאתר X בחר להוביל את הגולשים ממנו אליו לביטוי זה. ככל שיותר אתרים יצביעו על אתר Y לביטוי מקדמת אתרים כך יראה זאת גוגל לא כמצב אקראי אלה כמגמה בולטת וייחס חשיבות גדלה והולכת לאתר Y כאל בר סמכא לביטוי המקושר (בדוגמא זו – מקדמת אתרים) .