מאט כץ מסביר עד כמה צריך להשקיע במטא תג מסוג Keywords ו- Description.

עד לא מזמן היה מקובל מאוד להשקיע מחשבה מרובה במילות המפתח אשר מגדירים בתגי המטא מסוג Keywords אולם לא עוד. גוגל ומנועי החיפוש האחרים אינם משתמשים בתג ה keywords ועל כן אין צורך להשקיע מחשבה וזמן בהגדרת מילות מפתח עבור תג זה.

לעומת תג ה keywords חשוב כן להשקיע בתג ה Description (תיאור). תג ה Description יכול לסייע למנוע החיפוש בהגדת ה- Snippet  שיוצג. במקרה שתג ה Description  הוגדר באופן בברור ומקצועי כולל מילות המפתח יתכן שהוא יוצג בשלמותו או בשילוב של תוכן ומילות מפתח מהעמוד בתוצאות החיפוש.

חשוב לשים לב לעובדה שהתיאור המופיעה בתוצאות החיפוש יכול להשפיע על הגולש לבחור בתוצאת החיפוש המוצגת על כן עם יש חשיבות בערכי ההמרה וכניסות לאתר מומלץ לבחון כמה אפשרויות לתג התיאור בכדי למצוא את אותו התג המביא ליחסי המרה טובים ושהינו תואם למילות המפתח ומוצג ב- Snippet