כלי הניתוח של פייסבוק למודעות פרסום ימדדו בקרוב פעולות מעבר ל LIKE

בעוד מספר שבועות תציג פייסבוק במסגרת ממשק ניהול המודעות שלה   Facebook Analytic   אלמנט בשם " Action Measurement " .ממשק שיאפשר לאנשי שיווק לראות איך מגיבים הדפי הפייסבוק למודעות הפרסום הקשורות אליהם

מה יתווסף?

  • "אנשים מדברים על זה" כולל "לייק" לדף, "לייק"  לפוסטים, שיתופי פוסטים , תגובות, @, איזכורים, תיוגי תמונות ועוד
  • התקנת אפליקציות
  • שימושים באפליקציות
  • שימוש בקרדיט – כמה פעמים מישהו משתמש בקרדיט באפליקציה

ערך הקרדיט שמשתמש הוציא באפליקציה