כלי הניתוח של פייסבוק למודעות פרסום ימדדו בקרוב פעולות מעבר ל LIKE
בעוד מספר שבועות תציג פייסבוק במסגרת ממשק ניהול המודעות שלה Facebook Analytic אלמנט בשם " Action Measurement " .ממשק שיאפשר לאנשי שיווק לראות איך מגיבים הדפי הפייסבוק למודעות הפרסום הקשורות אליהם
מה יתווסף?
- "אנשים מדברים על זה" כולל "לייק" לדף, "לייק" לפוסטים, שיתופי פוסטים , תגובות, @, איזכורים, תיוגי תמונות ועוד
- התקנת אפליקציות
- שימושים באפליקציות
- שימוש בקרדיט – כמה פעמים מישהו משתמש בקרדיט באפליקציה
ערך הקרדיט שמשתמש הוציא באפליקציה
השאר תגובה