טוויטר מצטרפת לגוגל+ ולפייסבוק ומוציאה לאור עמודי-מותג

 גם טוויטר מצטרפת לחגיגת הדפים העיסקיים ושבוע שעבר היא יצאה בהודעה כי היא פותחת דפים המיועדים למותגים בדיוק כפי שעשתה פייבסוק. הודעה זו ביחד עם שינויי העיצוב תגרום להגדלת מספר דפי המותג של הרשת החברתית של טוויטר.

כבר היום ניתן לראות דפי מותג של רבים דוגמאת: אמריקן אקספרס, בסט ביי, בינג, שברולט, קוקה קולה, Dell, דיסני, GE, אינטל, ג'ט בלו, מק דונלדס, נייק, פיפסיקו, סטייפילס, ווריזון ווירלס, הייניקן ואחרים.

על פי פירסומים במגזין AdAge: עמודי המותג יאפשרו לבתי העסק להתאים את כותרת העמוד כך שתהיה בולטת יותר ותוכל להכיל גם את הלוגו.

בבלוג של טוויטר מציינים כי המשווקים יוכלו לשלוט בהודעות אותן יכולים המבקרים לראות כאשר הם נחשפים לראשונה לעמוד המותג תוך שהם מקבלים הודעה ישירות לראש עמוד החדשות של המשתמש. הרעיון הוא לאפשר הדגשה של תוכן ממוקד.

ציוצים בדפי המותג יורחבו באופן אוטומטי כך שיאפשרו למשתמש לראות מיידית את הוידיאו או התמונה המקושרים לציוץ. כמו כן מוסיפה טוויטר תכונה נוספת עבור עמודי המותג כך שהיא מאפשרת שימוש בקיצור @ והפרדה בין הציוצים המכוונים ע"י @ לבין הציוצים האחרים.

טוויטר מאמצת את דפי המשווקים, שהיו כבר בגדר שמועה מזה כמה חודשים ויצאו לאור כחודש לאחר שגוגל מכריזה על עמודים עיסקיים ברשת החברתית גוגל+.