במשך שנים גוגל ממליצה להשתמש בנתונים מובנים כדי לשפר את חווית הגולשים .
החל מחודש מאי 2019 נוספים עוד שני אלמנטים שאפשר להגדירם ולקבל עבורם חשיפה במסגת הנתונים המובנים –
דפי שאלות ותשובות FAQ והנחיות כיצד לבצע משימה מאלף ועד תו
(לדוגמא: סדרת תמונות “איך לקשור עניבה” ). זה יכול להיות מוצג כוידאו , תמונות וטקסט.
כאשר מספקים לגוגל את הנתונים המובנים בסכימה המוגדרת למפתחים ובהתאם להגדרות , גוגל יכול להבין טוב יותר את מרכיבי הדף וכתוצאה מכך לפרוס את התוכן לרווחה בדפי התוצאות ,באמצעים חזותיים מאוד בולטים ונעימים לגולש ובכך לסייע לך למשוך יותר גולשים.
מהם נתונים מובנים Structured data
Structured data היא אמצעי יעיל המאפשר לאתר אינטרנט למשוך יותר גולשים להיכנס . גוגל מספקת בתוצאות החיפוש מידע
בולט עשיר ומגוון יותר על הדף ועל תוכנו ובכך משפרת את הסיכויים שהגולש יתעניין במידע ויכנס לדף.
יש מגוון סוגים של נתונים מובנים המתאימים לסוגי תוכן שונים ומגוונים .להלן מקצת מהתכנים שניתן להבליט באמצעות Structured data
תוכן המבליט ידיעה חדשותית
תוכן המיועד לספרים ומכירתם
ניווט המאפשר להבליט דפים חשובים באתר
תצוגת קרוסלה של תמונות המתאימה להצגת מאמרים או סיפורים מובילים , מתכונים , קורסים.
מידע על אירועים קרובים כמו פסטיבלים, מופעים וכו’
מידע שימושי על נתונים מובנים
אפשר לראות את כל הגלריה של האפשרויות למידע מובנה כאן
איך יודעים שאפשר ליישם תוצאות עשירות באתר שלי? יש לשם כך כלי של בדיקת אתר לתוצאות מובנות (ברמת ביטה).
איך להכניס נתונים מובנים בסגנון HOW TO
איך להזין שאלות ותשובות בנתונים מובנים
הערה: גוגל מדגיש שגם אם ביצעת את ההנחיות כמו שצריך מבחינת הגדרת הנתונים המובנים אין הוא מתחייב לפרסמם בצורה זו.
השאר תגובה