גוגל עושה את הפרסום הממומן בוידאו לפשוט מאי פעם ומצהירה שהורידה את מורכבות יצירתם של סרטוני הפרסום במטרה להקל על המפרסם ולאפשר לו להתמקד באסטרטגיית הקמפיין עצמו.
ביולי השיקה גוגל אלמנטים חדשים שהופכים את יצירתו של קמפיין וידאו ממומן בגוגל ויוטיוב למהיר וקל.
בעזרת ממשק חדש מציעה גוגל ארבע עשרה תבניות מוכנות ליצירת סרטונים.
אלמנט חדש להוספת קטעי קריינות לסרטונים וכן ספריית נכסים פשוטה ונגישה לארגון תמונות וסרטונים.
יצירת סרטון פרסום מתוך תבנית מוכנה
מהיום לא צריך לטרוח מדי על תסריטאות ועריכה, גוגל מספקת תבניות נוחות ליצירת סרטונים וכל שנותר הוא לבחור את סגנון הסרטון המתאים לנו.
בכל תבנית כזאת מצויינת גוגל את אורך הסרטון, ניתן לראות (בהנחת העכבר על ההדגמה) המחשה איך יראה הסרטון ולבחור .
איך נכנסים לכלי ליצירת סרטונים בגוגל אדוורדס
- נכנסים לחשבון גוגל אדוורדס
- לוחצים על “כלים והגדרות”
- תחת “ספרייה משותפת” לוחצים על “ספריית נכסים”
- ב”ספריית נכסים” לוחצים על הפלוס הכחול למעלה
- לוחצים “וידאו”
- אפשר לבחור “יצירת סרטון” או “הוספת קריינות”
אחרי שבוחרים תבנית ליצירת סרטונים יש להעלות תמונות לפי ההוראות, לחבר טקסטים ולהוסיף את צבעי המותג. ניתן גם להוסיף מוזיקה מספריית האודיו של גוגל או קריינות.
תבניות הסרטונים של גוגל אדוורדס מציעות סרטונים למגוון ייעדים: הדגשת מוצר/ים, הדגשת קטלוג, הצגת המותג, קידום מבצעי מכירות, קידום הורדת אפליקציה, הנגשה בולטת למסרים טקסטואליים ועוד.
הסרטונים יוצרו כך שיהיו מותאמים ליוטיוב במונחים של קצב, מיקומי המותג/מוצר וקריאה בולטת לפעולה,
כל זאת באופן שיעזור, לדברי גוגל, למודעות הוידאו לבלוט ולהניב תוצאות.
קריינות לסרטוני פרסום ממומן
תכונה חדשה שמוצעת גם היא עכשיו למפרסמים היא הוספת תמלול קריינות לטקסטים.
הקריינות מתבצעת באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית הממירה טקסטים לדיבור בעל צליל טבעי, לדברי גוגל “כמעט באיכות קול אנושי”. תכונה זו תוכננה במיוחד להתאמה לשימוש על מודעות וידאו של YouTube.
איך מוסיפים קריינות לסרטוני גוגל
- נכנסים לחשבון גוגל אדוורדס
- לוחצים על “כלים והגדרות”
- תחת “ספרייה משותפת” לוחצים על “ספריית נכסים”
- ב”ספריית נכסים” לוחצים על הפלוס הכחול למעלה
- לוחצים “וידאו”
- ב”וידאו” בוחרים- “הוספת קריינות”
יש לבחור סרטון מקור שאורכו אינו עולה על 140 שניות, מיוטיוב או מספריית הסרטונים שיצרנו בגוגל אדוורדס.
מזינים טקסט לקריינות, ניתן לבחור את הדקה המדוייקת בה נרצה שאותו מסר יושמע
ניתן להזין עד 5 שורות כאלו ולבחור את סוג הקול שיקריא את המסר מתוך שבע אפשרויות.
את אפשרות הקול הזאת ניתן להוסיף גם לסרטוני פרסום שכבר הועלו.
אפשרויות הקול הללו אפשריות כעת במספר שפות בשפות: אנגלית, צרפתית, פיליפינית, אינדונזית, הינדית, מלזית, מנדרינית, קוריאנית, ספרדית ושוודית.
אפשר לערוך את עוצמת הקול.
ניתן לשמוע בתצוגה מקדימה את התוצאה.
אם הכל כמו שרוצים אפשר ללחוץ על “יצירת סרטון” והעלאת וידאו ליוטיוב.
השאר תגובה