שוחררה גרסת 2015 לכנס Search Engine Land והיא מובאת כאן בגרסת אינפוגרפיק.

עומד מאחורי מיזם זה (שנעשה זה השנה השלישית) בתחום ה SEO לא עומד רצון להציף את כל 200 הפרמטרים החשובים בקידום אתרים (ובטח לא את 10,000 תתי הפרמטרים) אלא 37 פרמטרים בולטים שאף אחד אינו עומד בפני עצמו אלא נקיטת צעדים של מספר אלמנטים בקידום אתרים יעשו את העבודה.

על מה מתבססים הנתונים

מדובר בטבלא שמרכזת דירוג של סקר בן 400 משתתפים וכן סיעור מוחות של  מומחי Search Engine Land

של הפרמטרים לקידום אתר שקבלו עליה בחשיבותם מדורגים ב +1 -+3 ואילו הגורמים  וכאלו שגוררים ענישה (מדורגים במינוס).

כדאי לראות גם מגמות כלומר מה עלה ומה ירד במידע הרשום מטה.

זוהי התאגדות של מגוון מומחי קידום אתרים בשילוב כ 400 איש שהשתתפו בסקר ובדרוגים משלהם כך שמדובר בסוג של דעת קהל.

גורמים חדשים בקידום אתרים

Cv: Vertical Search  ,Ca: Direct Answers ואבטחת Ah: HTTPS 

גורמים שהשתנו בחשיבותם ל SEO

עלו –  התאמה למובייל Am: Mobile , נתונים מובנים Hs: Structured Data , 

Th: History

נחשבים היום לפעילויות מזיקות יותר מבעבר :  Vs: Stuffing , *Vp: Spam


לא השתנה דרוגם (אם כי היתה מחלוקת בין עוני הסקר לבין צוות המומחים ).בכל מקרה הועברו לסיווג של  גורמי אמינות : Va: Ads , Te: Engagement


עוני הסקר ראו בזה גורם  קריטי וצוות המומחים מיתן דירוג: 

Au: URLs , Hh: Headers , Ln: Numbers


עוני הסקר ראו בזה גורם פחות קריטי ודווקא המומחים העלו את הדירוג:

Pc: Country , Pl: Locality , Ph: History , Ps: Social , Ss: Shares , קישורים קנויים   Vp: Paid , תוכן פירטי למרות שהדירוג חמור צוות המומחים לא מאמין שרבים עושים זאת 

Vp: Piracy

מידע מתוך 

לתרגום המלא באתר סאו טאץ קידום אתרים

Search Engine Land Periodic Table of SEO Success Factors