שיווק בלינקדאין לחברות
האם יש לכם דף חברה פעיל בלינקדאין? האם פעילות השיווק שלכם בלינקדאין תומכת במכירות?
פוסטים מקצועיים שעולים בצורה סדירה מאפשרים לכם להציג סיפורי לקוח ( Case study) , לחשוף את הפיתוחים האחרונים ולהזכיר ללקוחות אילו פתרונות טובים אתם מספקים.
בנוסף אתם יכולים לזהות טרנדים בענף ובקרב המתחרים או לנקוט בפעולות אקטיביות יותר כמו איתור לידים ופניית מכירה ישירה.
כמובן לכל חברה מתאים משהו אחר.
בתקופה זו בה הרבה לקוחות מעדיפים להמנע ממפגש פיזי, הפכה לינקדאין לכלי עבודה חשוב עוד יותר.
איך מתבצע השיווק בלינקדאין
הרבה פעולות שיווקיות אפשר לעשות בלינקדאין – החל מכתיבת פוסטים , איתור לקוחות חדשים, זיהוי טרנדים ,הרחבת קשרים, פניה אישית ופרסום.
תוכלו לקבל את כל אחד מהשירותים הללו ממני או שאוכל לבנות לכם תוכנית עבודה מותאמת אישית ולרתום את עובדים לעבודת צוות (ולא, לא כולם צריכים לדעת לכתוב).
בין אם אתם עדיין לא רואים מה יצא לכם מלינקדאין ובין אם אתם רוצים לבדוק איך לעלות מדרגה , התקשרו עכשיו 054-5962244
אם כתיבת פוסטים בלינקדאין כל כך חשובה מדוע זה לא מספיק קורה?
“אנחנו יודעים כמה חשוב לכתוב בלינקדאין אבל”…
- העובדים המחזיקים בידע המקצועי הם המשאב העסוק והיקר ביותר, אין להם זמן לכתוב או אינם אוהבים/ טובים בכתיבה.
- מעט מדיי אנשים (אם בכלל) נושאים בנטל הכתיבה, לאחרים אין מוטיבציה לעזור.
- כותב חיצוני היא אופציה יקרה או לא ריאלית.
- כשהפוסט זוכה לחשיפה דלה זה מאכזב ולא מעודד המשך השקעה בכתיבה.
- היו ניסיונות שלא צלחו, אין מי ש”ירים את הכפפה”.
פיתחתי תכנית עבודה הנותנת פתרונות מעשיים לאתגרים הללו עם מודל WIN WIN של העובדים והחברה.
הפוסטים מקבלים באזז אורגני ויש תמורה למאמץ!.