כמה פרטים על עדכון האלגוריתם האחרון של גוגל מ1 לדצמבר 2021 –
גוגל החלה ליישם את עדכון אלגוריתם השני בשנת 2021 (אחרי זה של אפריל), המתייחס לסקירת מוצרים באתרי מכירות. העדכון עשוי להסתיים תוך שלושה שבועות, כרגע הוא מתייחס לאתרים בשפה האנגלית והוא אינו עדכון ליבה אלא רק כזה המתייחס לסקירות מוצרים.
העדכון אינו מיועד להעניש אלא לתגמל אתרים שבהם סקירת מוצרים איכותית הנותנת לגולשים ערך מוסף ומסייעת להם בקבלת החלטה על רכישה.
אילו הנחיות מספקת גוגל כדי לייצר סקירות מוצרים איכותיות שיתוגמלו על ידה?
סקירות מעובות בתוכן (ולא רק “אחלה מוצר”…) וחוויה אישית לא רק יעניקו ערך מוסף עצום לגולש אלא יוערכו מעתה אף יותר על ידי גוגל .
הוכחת שימוש כמו תמונות, וידאו או כל מידע המראה שאכן השתמשת במוצר יגבירו את סמכותיות הסקירה וישביחו אותה.
קישורים למגוון ספקים תהווה גם היא נקודת בונוס.
וכאן אפשר להרים גבה שכן עד כה קישורים החוצה לא נחשבו כתורמים לקידום אתרים (אלא להיפך). כנראה שהפתרון טמון בכך שאלו קישורים המיועדים לאלגוריתם של סקירת מוצרים כלומר כאלו שמראים שאינך מטה את הקונים לאופציית רכישה אחת אלא מאפשר מגוון אפשרויות קניה ובכך מספק שירות טוב יותר כאתר מכירה.
ההנחיות ליצירת סקירת מוצרים טובה
יש לספק מידע מקצועי על המוצר
להראות איך המוצר נראה פיזית או איך משתמשים בו בעזרת תוכן מקורי שהוא מעבר למה שהיצרן רשם.
לספק מדידות כמותיות לגבי האופן שבו המוצר נמדד בקטגוריות שונות של ביצועים
להסביר מה מייחד את המוצר ממוצרים מתחרים
לספק השוואה למוצר אחר והסבר במה הוא טוב יותר או לאילו שימושים/מצבים.
להשוות את המוצר לגרסאות קודמות, האם יש שיפורים או להיפך.
להגדיר תכונות שחשוב לשים עליהן את הדעת ואיך המוצר מתפקד בסוגיות אלו.
להתייחס לפן העיצובי של המוצר או מאפיינים שהם מעבר למה שהיצרן רושם ולנתח אותם.
השאר תגובה