המטרות שלכם וקידום אתרים בגוגל
01.01.0001

כשאתם כלקוחות שוקלים לעשות קידום אתרים בגוגל, יש לכם מטרה אחת מרכזית ולגיטימית –שהאתר שהקמתם יביא תוצאות!.
אתם צריכים שמכסימום לקוחות שמחפשים את המוצר/שרות שלכם (או מחפשים מילים מהתחום) יגיעו אליכם.
ברור לכם שהאתר צריך להכיל מסרים שיווקיים וכמובן מוצר אטרקטיבי אך אין ספק שהרבה גולשים מתעניינים יגדילו בסופו של דבר את המכירות.
כדי שאתר יצליח במטרה זו עליו להיות ראשון בגוגל (ובטח בדף הראשון) במילות החיפוש הרלוונטיות לתחומו.כיוון שכיום כמעט כל תחום הוא תחרותי וכל אתר השואף להיות ראשון בגוגל פונה לחברה מקדמת אתרים חשוב לבחור מקדם אתרים מנוסה.פעולות של קידום אתרים בגוגל ומקדם אתרים מקצועי ו”פלפלי” משיגות יעד זה!.

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל מושתת על 3 מרכיבים עיקריים-
מבנה אתר תקין ובריא –
כדי שגוגל “יראה” את האתר במלואו,”יזרום” נכון בכל דפי האתר ויבחין מה הם “דפי הדגל” הרצים בראש החץ ומה הדפים המשניים והאתר צריך מבנה המתאים לו.מקדם אתרים מנחה איך לבנות את האתר נכון ולאתר קיים-נותן הנחיות איך לשפר את ביצועיו.
תוכן איכותי-
כדי שאתר יקבל “במה” ע”י גוגל כלומר יוצג בראש התוצאות,עליו להיות בר סמכא בתחומו.גוגל מודד זאת ע”י כמות ואיכות תוכן האתר.מקדם אתרים עושה לתוכן אופטימיזציה.אם בעל האתר מעוניין הוא יכול במקרה זה לעבור את אחת ההדרכות בקידום אתרים באינטרנט העוסקת בכתיבה ולבצע זאת בעצמו.
קישורים –
גוגל מסתכל מי ה”ממליצים” של האתר.ככל שלאתר יש יותר ממליצים (נותני קישורים) איכותיים ורלוונטיים כך גם גוגל “נותן כבוד” לאתר ושם אותו בחזית התוצאות.ככל שמקדם אתרים מקצועי יותר הוא יודע להוציא קישורים חזקים יותר.(גם קישורים פנימיים חשובים ושייכים לסוגיית מבנה האתר)
למרות ששלושת הגורמים הללו הם המשמעותיים ביותר אם נציג זאת בצורה פשוטה, חשוב להדגיש שישנם עוד גורמים המשחקים תפקיד בקידום אתרים כמו וותק האתר,ההיסטוריה שלו,זמינות השרת וכו’.

קידום אתרים בגוגל-השיטות

לאחר שהמטרה להיות ראשונים בגוגל ברורה, חשוב שתבינו מהו קידום אתרים בגוגל על מנת שתוכלו להחליט לקראת מה אתם הולכים ובאיזה אופן תרצו לקדם את האתר שלכם.
הדרך הבטוחה ביותר היא כמובן לעשות קידום אתרים בגוגל ע”י מקדם אתרים מקצועי – אדם שהוסמך בקידום אתרים באינטרנט,בעל ניסיון ומוניטין,”חי” את התחום,מתעדכן מקצועית ובעל קשרים ותשתית מקצועית. בעלי אתרים החסרים בתקציב פרסום יכולים לנסות לקדם את האתר בעצמם באופן מלא או להיעזר חלקית במקדם אתרים . אפשר למשל להיעזר במקדם אתרים לצורך בדיקת מבנה האתר, מחקר מילות מפתח, ניתן להיעזר במקדם אתרים לכתיבה שיווקית או דווקא ביצירת קישורים איכותיים לאתר. בכל אחד המשלבים ניתן כמובן לקבל הדרכה ולנסות בעצמכם.